Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.
happy with him !


------> assalammualaikum !!

 haii beb ! harii nieyy aku ade story lagy nakk kongsi dengan korang ! saat-2 yang aku impi kan dahh jadii kenyataan seyh ! aku dengan DIA (A) yang aku maksod kan dalam story aku sebelum nieyy too , dahh bersatu kembali ! wow ! i do not believe ! semalam punye story yang aku post kat wall aku too , dia dahh bace , so lepas dia bace too , dia terus luah kan perasaan dia dekat aku ! dia cakap dekat aku , lepas aku clash dengan dia harii too , dia nakk lupe kan aku , dia dahh cube untuk takk nakk contact & layan aku dalam facebook , tapi ternyata jugakk , dia takk boleyh buadd benda too semua sebab hati dia susah nakk lupe kan aku ! dia kate , dia pon takk tahu kenape dia macam too ! bila aku bace text dia too , hatii aku berdegup kencang beb ! takk sangke pulakk dia stay takk boleh lupe kan aku ! aku happy sesangat ! now , bila aku dahh dapat bersatu dengan dia , aku janji kat diri aku akan ubah perangai , no kongkong lagi ! i will try ! i will do the best for him and i will always keep his heart & love him ! korang tengok kan picture wallpaper happy face dekat atas too ? hee ! macam too lahh aku ! yelaa kan , kita hidup mesti ade mood happy & sedih kan ? so , sebelum nieyy mood aku sedih sebab kehilangan dia dulu , now , aku dahh dapat dia balek , mood aku kembali happy ! aku takk kisah ape korang nakk cakap pasal aku kat blogged nieyy oukeyh ! "woiii ! people who do close your mouth out, I do not mind you going to talk about me, the important thing I have been reunited with her okay! shut up your mouth, if you can not close, you with your kin could go kick the bucket ! " oooppss ! SORRY kalau terkasar bahase oukeyh ! hee :D saya tujukan ayat too untuk orang yang suka mengata pasal saya ! kepada awak CAPITAL A , terima kasih bebanyak sebab terima saya balek eyh ! saya harap benda yang dahh lepas too takk kan datang balek dekat kite ! takk lame lagi , picture awak saya letakk dekat blogged nieyy keyh ! iloveyousomuchsayangg  (♥)  ! harii paling HAPPY 29 NOVEMBER 2011 ! :)