Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.
aku BENCI kau !

-----> haii all ! pagi-2 lagi aku dahh buadd luahan dekat blogged nieyy kan ? hehe ! aku sebenar nyerr takk puas hati dengan someone nieyy ! memang bengang gilerr dohh aku dengan dia ! dulu memang ye lahh kan aku sayangg kan dia , tapi sejak dia dahh main-2 kan perasaan aku , aku naik menyampah dengan dia & tengok muka dia ! shhiit ! sebelum nieyy aku ade penah citerr dekat blogged nieyy kan yang aku happy bersama balek dengan dia ? but , too dulu ! memang aku happy dengan dia ! takk sampai seminggu aku couple dengan dia , dia dahh mintakk putus dengan aku , sebab ape korang nakk tahu ? dia bagi alasan dekat aku , dia takk nakk aku terseksa dengan dia ! bapak dia lahh ! padahal dia dahh sedap dengan perempuan lain ! siiall ! salah ke dia jujur dengan aku erk yang dia too ade perempuan lain !? nieyy takk , terima aku balek mybe sebab nakk jage hati aku & m'p'main kan aku ! sebelum aku couple dengan dia , aku couple dengan sorang budakk nieyy , serius aku cakap , aku sanggop putus dengan budakk too semate-2 nakk couple dengan dia ! tapi hakikat nyerr , dia takk hargai aku ! d'sebab kan perangai dia too , aku naik fedup & benci dekat dia ! time first-2 couple bukan main lagii cakap sayangg , cinta ape bagaii too , sekali tengok dia yang buadd perangai ! ehh siiall lhaa ! puuuiihhh ! sorry lahh kalau aku ade mencarut dekat sini , blogged aku kan , kisah pulakk aku korang nakk cakap ape ! mood aku takk baik ! :)


dear CAPITAL A !!= wehh ! kau jangan fikir kau hidup bahagia lahh dengan perempuan too ! aku sedar dohh aku takk secantiik perempuan too & takk stylo macam perempuan too ! mybe kau pandang aku takk BERDUIT kan ? kisah pulakk aku , aku tahu aku takde semua too , tapi aku terima ape yang TUHAN dahh bagi dekat aku ! kau dahh buadd kan aku meluat & bencii sesangat dekat kau ! thanks dohh ! kau dahh kecewa kan aku & buadd kan aku merane mase malam harii too ! takpe , aku boleh sabar ! kau tunggu suatu harii nanti , aku tahu ape aku nakk buadd ! aku takk suke nakk balas-2 dendam nieyy , tapi kau yang pakse aku buadd macam too ! sorry keyh ! kalau aku takk balas , TUHAN boleh balas segala perbuatan kau dekat aku ! aku nakk tengok sejauh manee kau boleh hidup tanpe aku ! ingat aku cakap nieyy eyh , AKU NAKK TENGOK SAMPAI BILA KAU BOLEH BAHAGIA DENGAN PEREMPUAN TOO ! sorry kalau aku terkasar bahase dengan kau ! too baruu sikit kodd ! kau tunggu dajal aku datang nanti keyh ! sayangg kau ! fucckk arh ! takde perasaan sayangg lagi aku dekat kau ! DAMN ! :)