Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.


assalammualaikum !!

-----> haii ! harii nieyy aku ade story lagii tentang aku dengan dia (A) ! semalam 3 DISEMBER 2011 , berakhir sudahh lahh hubungan aku dengan dia ! takk sampai seminggu aku couple dengan dia , dia dahh buadd keputusan nakk tinggal kan aku . aku takk tahu ape salah aku dekat dia ! dia cakap dengan aku , dia takk nakk aku terseksa couple dengan dia ! dia cakap aku terlalu amek berat pasal dia , tapii , dia takk mahu aku terseksa bila dengan dia ! dia cakap dia jahat sekarang ! wehh ! capital A , kalau kau nakk tahu , aku takk kisah semua too ! aku takk pandang semua too ! yang penting aku nakk kau bahagia kan aku & jage aku dengan seada nyerr ! kau tahu takk semalam aku menangis teruk depan kawan aku ! sampai kawan aku takk sanggop nakk tengok aku menangis lagy ! too semua sebab aku sayangg sesangat dekat kau ! kau takk fikir kan semua too ! kau terlalu penting kan diri kau sendiri ! selfish !! semalam , mase aku online facebook aku sajje juepp tunjuk kan kat depan kau yang aku nieyy happy , padahal dekat dalam hatii aku , aku kecewa dengan kau ! aku sedihh dohh ! aku takk tahu kenape kite jadi macam nieyy ! aku mintakk maaf bebanyak kalau aku salah selame nieyy ! maaf kan aku wehh ! if kite stay lagii couple sampai harii nieyy , mesti kite jadii hang out kan ? aku nakk sangat hang dengan kau ! aku nakk imbas balek kenangan kau dengan aku dulu ! tapi too semua takk menjadii ! takpe , aku takk kisah ! thanks bebanyak wehh sebab layan aku dengan baik even kite couple just bape harii juepp ! aku hargaii semua too ! mybe sekarang aku baruu tahu erti couple & cinta too sebenar nyerr ! aku takk tahu pulak kalau first-2 kau couple dengan aku too , kau just nakk amek hatii aku atau m'p'main kan aku ! hmmm ! takpe lhaa wehh , aku akan cube lupe kan pasal semalam too ! even aku susah nakk lupe kan kau ! aku akan kuat kan semangat diri aku nieyy okey ! mybe bukan sekarang nieyy kodd untuk aku hidup bercinta & bercouple ! aku terima seadanyerr keyh ! thanks atas segala nyerr ! aku hargaii semua nyerr keyh ! aku harap kau dekat luar sane too hidup bahagia ! aku always doa kan kebahagiaan kau ! :) peace =..=


-----> kini , aku sudahh tiada sesiapa lagii dalam hidup aku ! aku cume ade kawan-2 aku & family aku yang sentiase ade dekat dalam hatii aku ! mybe aku akan happy dengan life aku macam nieyy ! aku keseorangan sekarang ! thanks bebanyak ! aku akan selalu tengok profile facebook kau even kite takk boleh jumpe depan-2 oukey ! iloveyousomuchCAPITAL A !