Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.



assalammualaikum !

-----> harii nieyy aku keseorangan wehh ! aku takk tahu ape aku nakk buadd dekat rumah nieyy ! aku rase macam takde ape juepp yang patot aku buadd ! asyik-2 online & offline facebook ! sepatut nyerr aku keluar dengan dia harii nieyy , tapi , takk jadii sebab dia kene teman kan adikk sedara dia yang datang nyerr daripada KL untuk jalan-2 dekat melaka nieyy :( sumpah aku teringin sangat nakk keluar dengan dia harii nieyy , sebab aku dahh lame kodd takk keluar dengan dia g melaka ! tapi takpe , aku takk kisah pon pasal dia nakk teman kan adikk sedara dia too , aku paham dia , aku takk nakk benda yang dahh lame datang balek dekat aku & dia . lagii pon aku dahh nekad takk nakk kongkong dia lagii dahh . hurmm ! sumpah aku bosan dok uma nieyy ! macam takde ape-2 juepp . :( aku tahu dia dekat luar sane too tengah enjoy & happy-2 , tapi aku dekat sini sedih & risau pasal dia ! daripada semalam aku fikir banyak kali untuk bagi dia keluar harii nieyy , aku risau sesangat pasal dia ! d'sebab kan aku dahh nekad takk mahu kongkong dia , aku bagi jugakk dia pergi even hatii aku nieyy susah nakk bagi dia keluar ! aku sanggop cakap aku ngan dia keluar ganti harii lain semate-2 nakk suruh dia teman kan adikk sedare dia too ! aku ingat aku dahh bagi dia keluar , aku & dia boleh texting , but dia cakap dekat aku , balek nanti baruu dia texting aku . sumpah aku bace text dia too , aku tibe-2 menangis ! aku takk tahu kenape aku boleh menangis ! mybe sebab aku risau kan dia ! dia cakap dekat aku , aku takk payah risau , dia takk kan gatall-2 dekat sane , takpe , aku caye cakap dekat dia , tapi aku kecik hatii sikit dengan dia ! aku mintakk maaf sesangat dekat kau (AMIRUL ASHRAF) sebab takk mahu terus terang dengan kau ! aku takk nakk kau fikir aku nieyy stay kongkong kau ! :'( aku luah kan dekat blogged nieyy sebab aku nakk kau bace ! aku nakk luah kan dekat orang lain yang aku sayangg & rinduu dekat kau ! serius ! maaf kan aku sayangg ! :'( aku betull-2 rinduu dekat kau ! please jangan buadd perangai dekat luar sane too ! :(

                    AKU RINDU DEKAT KAU !! (AMIRUL ASHRAF)