Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.

assalammualaikum !

hi all :) dahh lame kan aku takk luah kan dekat blogged nieyy ? walawehh ! aku busy dengan keje , sampai takk sempat nakk bukak blogged nieyy . macam bese lahh aku ade story kodd malam nieyy . takde story lain lahh , pasal LELAKI lagi ! kenape lahh eyh aku selalu juepp kene macam gny dengan lelaki !? mybe aku terlalu lemah dengan dorang sampai dorang pijak kepale aku ! masok nieyy dahh 2 kali aku takk d'hargai ngan orang yang aku penah sayangg & ade perasaan ! baruu-2 nieyy aku dapat tahu orang yang aku ade perasaan & sayangg too  couple dengan exx dia balek ! pehh ! hancur kodd hati aku nieyy ! sebelum nieyy aku penah luah kan dekat dia , yang aku suke dekat dia ape semua too , tapi dia just bagi jawapan dekat aku , dia belum sedia !? kalau dia takk sedia , kenape dia tipu aku !? kenape dia takk jujur ngan aku yang dia sayangg kan exx dia lagi !? hurmm ! sumpah aku sedih bila dapat tahu dia couple dengan orang lain :( tapi takpe , even dia takk terima aku , aku nakk dia bahagia dengan gf dia sekarang sebab aku suka tengok orang yang aku sayangg bahagia ! :) aku just bagitahu dekat dia , aku takk kan cntact dia lagi sebab aku takk nakk ganggu hubungan dia orang . too juepp aku bagitahu dia ! DEAR CAPITAL M , aku harap kau bahagia keyh dengan gf kau sekarang ! aku akan tumpang happy sekali keyh ! thanks sebab selame kite kenal nieyy kau layan aku dengan baik & sanggop buang mase dengan aku :) aku hargai kau keyh ! ;)





ehh ! korang tengok phone dekat atas nieyy kan ? huh ! phone nieyy sebijik macam phone aku yang hilang too ! dengan warne dia , pehh , same sehh ! aku rinduu sesangat dekat phone aku nieyy ! :( kenape lahh kau hilang erk !? macam-2 kenangan yang ade dekat phone nieyy ! even phone nieyy takk semahal phone orang lain , tapi aku sayangg phone nieyy lebih auw ! banyak jasa phone nieyy dekat aku ! sape-2 yang amek phone aku nieyy memang siall lahh ! takde duit ke nakk curi phone orang !? huh ~ takpe lahh , aku redha juepp . benda dahh lepas , aku takk nakk dahh pk lagi ! tapi serius , aku takk kan lupe kan phone aku nieyy ! :( imissyoumyphone ! (anggau ngan phone) :'(