Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.

assalammualaikum .....
   
   hi ! pagi-pagi lagi aku luah kan dekat blogged nieyy kan , too semua sebab aku baruu juepp lepas tengok picture someone nieyy ! aku rinduu sesangat dekat dia wehh ! sumpah , aku takk boleh nakk menipu diri aku lagii yang aku still sayangg & rinduu kan dia lagi . kenape perlu aku ade perasaan macam too dekat dia !? padahal dia dahh bahagia dengan orang lain sekarang ! aku dahh niat takk mahu tengok profile dia ! even hati aku nieyy nakk sangat tengok perkembangan dia , aku pakse diri aku nieyy takk payah nakk tengok profile dia ! aku takk sanggop bukak profile dia , tapi aku mampu tengok picture dia dekat facebook kawan-2 dia ! bila aku tengok picture dia , aku sedihh sesangat ! aku teringat time aku dengan dia dulu & ape yang dia dahh buadd dekat aku ! mean , time dia game aku harii too ! hati aku sakit wehh ! aku takk sangke orang yang aku sayangg selame nieyy dahh game aku ! takpe , benda too dahh seminggu lebih berlalu ! aku takk mahu amek tahu lagii . too hak dia ! maki macam manee pon aku atau benci macam manee pon aku dekat dia , hati aku nieyy takk boleh menipu yang still sayangg kan dia !  takk tahu kenape sayangg aku nieyy takk boleh hilang ! susah sesangat wehh ! :( aku rinduu dekat dia ! :( walau ape pon terjadi , aku happy tengok dia bahagia sekarang ! aku takk kisah ape orang nakk cakap pasal aku dengan dia , nakk kutuk ke ape ke , aku takk kisah ! :) mybe nieyy juepp aku nakk luah kan , ape-2 pon thanks keyh :) aku luah kan ape yang aku rase juepp ! kBaaiii !:)