Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)



PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.
enjoy lepas exam !

-----> harii nieyy 8 December 2011 , tamat lahh peperangan aku dalam menduduki peperiksaan SPM tahu 2011 ! wahh ! happy sungguh aku harii nieyy ! tadi lepas pengawas too kutip paper , kawan-2 aku semua huru-hara cakap dahh MERDEKA ! aku pon tumpang sekali ! hehe :) macam takk sangke pulakk aku dahh habis SPM . nieyy lahh saat yang aku tunggu-2 kan selame nieyy ! selame 11 tahun aku sekolah , nieyy lahh tahun terakhir aku berade dekat sekolah ! happy beb ! lepas nieyy takde lagii aku nakk bangun awal-2 pagii , siap-2 nakk pergi sekolah pakai baju putih , tudung putih & kain warna biru ! hehe ! lepas nieyy jugakk , aku boleh online MUKA BUKU (facebook) too 24hour ! takde lagii nakk mengadap buku atau buadd homework ! bebudak yang belum habis sekolah too mesti jeles kan sebab dorang takk habis lagii sekolah ! kesian dorang ! takpe , aku bagi semangat keyh , korang buadd lahh yang terbaik selagi korang ade lagi dekat sekolah too ! lepas nieyy korang pon akan jadi macam kita orang jugakk kan . so , terus kan keyh sekolah korang too ! :D enjoyy habis aku lepas nieyy ! kepada kawan-2 aku dekat SMKDDS , lepas nieyy takk dapat lagi jumpe korang ! :( harap suatu harii nanti korang takk lupe kan aku oukeyh ! aku pasti akan RINDUU & SAYANGG kan korang sampai bila-2 !  ♥ 




------> nieyy aku tujukan dekat DIA yang pernah muncul dalam hidup aku sampai aku takk boleh lupe kan semua kenangan DIA dengan aku ! wahh ! aku tengok DIA sekarang dahh bahagia dengan perempuan baruu DIA . bagus lahh , aku turut tumpang bahagia sekali ! pasal DIA dahh game aku harii too , takpe , aku boleh sabar lagii . aku takk kisah , tapi , aku nakk tengok bape lame DIA boleh kekal lame dengan perempuan yang berumur 13tahun too oukeyh ! oooppss ! terbagitahu umur pulakk . HAHA :D kisah pulakk aku kan . DIA boleh game aku macam-2 , tengok lahh satu harii nanti , jangan DIA yang melutut dekat aku balek , sudahh lahh kan ! too juepp aku nakk ingat kan . kalau DIA datang melutut atau merayu ape-2 lagii , maaf lahh eyh , aku takk dapat terima lagi ! aku nakk DIA rase macam mane kecewa & merana nyerr aku bila aku dapat tahu DIA game aku ! aku takk kan balas balek ape yang dia penah buadd dekat aku , semua too aku serah kan dekat TUHAN juepp , biar TUHAN yang membalas semua perbuatan DIA terhadap aku ! aku jugakk akan lupe kan DIA buadd selame-2 nyerr ! takde lagii capital A A dalam hidup aku ! so , please lahh korang jangan tanye pasal DIA dekat aku lepas nieyy oukeyh ! aku HAPPY dengan life aku sekarang even aku single ! oukeyh lahh , too juepp aku nakk luah kan dekat blogged aku nieyy , takde idea lagi dahh . HEHE :) kBAIII ! peace __